Gracias por siempre estar conmigo.....Bienvenida Siempre !

Looking for patterns? ....You will find all my labels , crochet projects and patterns down bellow of this blog . / Buscando patrones ?..... Las etiquetas , patrones y mis tejidos estan al final de este mi blog.

6/20/2012

Baby hat and tutorial / Gorro para bebe y tutorial

To enlarge ,click on the photo.
Tutorial

Materials
Bernat Baby Sport Yarn or any other baby brand.
Lana para bebe
Hook 4.00 mm /Gancho # 4.00 mm

Note : If you need a smaller baby hat ....you can use a smaller hook ...may be 3.5mm or smaller.

Now,after you have finished the TOP of the baby hat you need to follow diagram # 1 and diagram # 2
The lenght of the baby hat depends on you,in my baby hat I have made  10 Shell Rows  plus the top.This is the begining of a collection of baby hat for my new baby in the family ,my brother and his wife are expecting the fourth baby , they have 3 beautiful girls and now ....we don't know yet.I need to make few more .
***
Despues de tejer la parte de arriba del gorro , entonces comenzamos con las vueltas de conchas siguiendo las dos diagramas y las fotos para mas ayuda.me encantan ,Este es el comienzo de mis cgorritos para mi nuevo bebe sbrinita o sobrinito ...pues mi hermano y su esposa estan embarazados,bastante adelantado el embarazo ....a ver si viene el varon.Ya son 3 solecitos hembritas .

Diagram # 1/Diagrama # 1
Diagram #2 following #1 - Row 3 ,4 and plus./Diagrama # 2 ,siguiendo el primero y vuelta # 3,4 y mas.

Always repeat the same and exact steps on this picture ,skiping stitches and shells./
Siempre repitan estos pasos de saltar puntos y conchas.







***
.
15 inches width / 39 centimeters width


All around and make as many rows you might need....hoping this tutorial can help you.....and now....I'm wishing you a great weekend. :0)
****
Aca ya pueden continuar con todas las vueltas necesarias,recuerden que si usan para tejer un gancho mas pequeño .....su gorrito sera mas pequeñito pata las que lo necesiten para recien nacidos.espero les guste y les deseo un buen fin de semana. :0)
Publicar un comentario en la entrada