Heart Pillow for a " Valentine's Day " Gift and the pattern / Un Almohadon de Corazon para Un Regalo de San Valentin.Y su Patron

Tejemos 2 piezas / We make 2 pieces
Cortamos 2 piezas del mismo tamaño del corazon , lo mismo con fieltro o tela .Luego cosemos una en cada uno de las piezas /  We cut 2 pieces of the same sizes of each , can be felt or fabric.Then we saw them  , one piece on each heart .

Este es el resultado de las 2 piezas de tela unidas en cada pieza de corazon./This is the result of both pieces of fabric together on each heart.
Recuerden que unimos y tejemos ambas piezas juntas con puntos enanos o medio punto./Here we put them together and start crocheting both pieces with single crochet stitches  and leaving a space open to fill.
We crochet both pieces  together  with  single crochet stitches.
Aca podemos ver las  2 piezas juntas y tejidas , este es el Almohadon de Corazon . / Here you can see both pieces already crocheted , This is the Heart Pillow
Hola Amigas , aqui les muestro un proyecto muy rapido , facil y listo para un regalito para mi hija  para " Valentine's Day " a ver con que mas le  acompaño este lindo Almohadon de Corazon.Espero esten todas muy bien , gozando de un lindo fin de semana y comienzo de semana .
Aca tmabien les dejo el patron y mi Paso a Paso de como Yo lo hice.Espero les guste y a tejerrrrr.Besitos y abrazos a todas :)
  ********************
Hi Friends , here just a quick,easy and a cute " Valentine's Day " gift for my daughter,now looking what else I can add to this cute Heart Pillow.Here also you have the pattern to make it.Happy Crocheting :) !
Xo,Xo,Xo
24 comentarios

Entradas populares de este blog

Patron de el Gorro Pitufo :)

Granny square with a Butterfly for the Sibol Group and the Tutorial.

Receta para Endurecer Tus Proyectos Tejidos.A peticion de Muchas Amigas.